Skip to content

Foto Panitia Reuni

Juni 16, 2008

Menurut sumber yang nampang difoto itu adalah : Yuni, Bety, Muthi’ah, Bamb Sadono, Wiwim, Lilik, Siman, Agus doso, Agustinus, Yomi dan yg berdiri Kokok ndempet Wanti. Ketua panitiane sopo?

Inilah wajah2 Panitia Reuni angkatan kita.

Hayo….siapa kira2 yang difoto itu? Do pangling kan?

Agak pecah fotonya ya?

Buat Ninuk atau Aguk tolong diuthek-uthek resolusinya, aku ambil dari e-mail kita

Posted by Intiep

27 Komentar leave one →
  1. manon permalink
    Juni 16, 2008 2:56 pm

    PAk, Bu panitia…. Asyik banget… AKu cuma sempet telpon, itu juga suaranya gak jelas (saking ramenya, kali)

    Sekarang pengen tau nih, udah ada gambaran kasar acara belum? Bagi2 info dong….

    bikin posting khusus untuk HASIL RAPAT. Asyik gak?

  2. Andi permalink
    Juni 16, 2008 4:17 pm

    Ha ha ha Nang Kokok kesampaian deket Wanti nggak hanya terima surat (surat suratan) dari Soes (yang ngaku Wanti)… Piye Nang rasane, memang dunia itu bulat kadang diatas kadang dibawah he he he…

    Pak Bu Panitia, saya tunggu updatenya sebagai panitia di jakarta. Action Plannya apa ?

    Wassalam

  3. ninuk permalink
    Juni 16, 2008 5:46 pm

    ki mas andi unug yo???
    mesti mbiyen sing wenehi alamat e ponco nang semarang sing salah yo…

    kabarmu piye dulll…..

  4. Andi permalink
    Juni 16, 2008 8:40 pm

    Wah nggak Dhuk….aku nggak tahu alamate ponco mas..

    kabarku apik…..saiki nak ngendi Duk?

  5. Agoek permalink
    Juni 16, 2008 10:26 pm

    Wah….wah yen nonton potone.. pasti kokok seminggu ra iso turu…tenan karena dunia itu sedang berputar..di atas… isine neng ngomah mung…ngguya..ngguyu dhewe….koyo bar mulih ko mangunjayan…ha..ha…

    Yen iso rapate rodo sering-dering wae kok…mben awake rodo iso kuru

  6. Agoek permalink
    Juni 16, 2008 10:28 pm

    Sing Kaos Abang mburi kuwi ndak Doso…..lha awake thik sak kuali ki piye… ketoke rodo makmur..so….

    Opo yo lambene doso isih “lunyu” ra iso meneng…ngati-ati lo so ojo nganti “ngeces”
    hooo..hoo..

  7. Doso permalink
    Juni 17, 2008 10:08 am

    Mas doso tetep ganteng guk tenang besok klu ketemu tak kasih tanda tangan

  8. one's permalink
    Juni 18, 2008 2:03 pm

    aku cuma nyenengke kanca lho…
    daripada jadi bisul…
    sorry ya kok…guyon lho….

  9. tunjung permalink
    Juni 18, 2008 5:56 pm

    mbak Yuni dari dulu ajeg….tetep sumeh. Wiwin juga tetep kalem. Dadi pengin melu ngumpul nek ono rapat neh ki

  10. Ninuk Penjaga Blog permalink
    Juni 19, 2008 9:23 am

    pagi semua….

    hasil rapat akan segera di posting ke blog kita. disusul daftar alumni angkatan 86, plus foto2 jadul alias foto2 kita waktu smp. berhubung banyak sekaleeee datanya, di harap sabar banget deh…
    nuwun buat mbak yuni dan mba wanti yg udah kasih buku induk smp kita.
    tak silih sik yo

    piss….

  11. begug permalink
    Juni 24, 2008 7:25 am

    foto foto orang kampung

  12. Eko yang ganteng permalink
    Juni 24, 2008 4:12 pm

    All friend,
    Dari semua cewek yang ada di foto atas
    siapa yang paling cantik
    yang pas dipasangkan dengan Eko yang ganteng

  13. Ninuk Penjaga Blog permalink
    Juni 24, 2008 5:38 pm

    eko sopo tho…mbok kenalan sik..

  14. Yuni permalink
    Juni 24, 2008 6:05 pm

    Kanggo sing ngaku jenenge ” begug ” ( wah ngelek2’i Bupatiku ki … ) bener kok kuwi fotone wong kampung … sing penting ( Insya Alloh ) ora kampungan !!!

  15. Eko yang ganteng permalink
    Juni 24, 2008 7:28 pm

    Eko yang ganteng yo Eko yang ganteng
    Pokok e angkatan 86 sing paling ganteng
    Nuk….sekarang rumahmu dimana ?
    Kapan ada rapat lagi, dan dirumah siapa
    Boleh nggak aku datang (melu mangan)

  16. Ninuk Penjaga Blog permalink
    Juni 25, 2008 8:18 am

    sing ngganteng ki akeh koyo maeso, agux, jq, doso, ananto gali, kowol, agustinus kenthus, yomi….
    mbok disebutke eko sopo. tanggaku ki jenenge yo eko yo rumongso ngganteng tapi winggi kecekel razia polisi lho….

  17. jabrik permalink
    Juni 25, 2008 8:30 am

    Weleh, Yomi kuwi lagi ngopo
    dadi panitia barang
    dadi peserta wae Yom, penak rak repot
    Yom, ayo mancing wae
    aku ngerti nggon sing akeh iwak e
    aku wingi ethuk iwak 12 gedhe gedhe
    Minggu tak ampiri ya Yom,
    kowe gak usah nggowo pancing
    aku duwe pancing anyar telu

  18. agoek permalink
    Juni 25, 2008 11:33 am

    Iyo…nuk aku wingi duwe TONGGO jenenge “eko” ..yo bar crito-crito yen dheweke nggantheng…habis itu..trus mlebu rumah sakit……….JIWA.

  19. Ninuk Penjaga Blog permalink
    Juni 25, 2008 11:36 am

    hik hik kasian sing jenenge eko mosok edan hik hik . gux, opo eko kuwi tonggomu sing omahe lor omahmu? hik hik. mesakake kwe gux, mosok sir2 an karo wong………edan hik hik

  20. Eko yang ganteng permalink
    Juni 25, 2008 2:06 pm

    aku pas se karo sopo yo…
    karo yuni, bety, muthia, wiwin opo lilik ?
    ah bingung aku milih sopo???????????

  21. Eko sing ganteng permalink
    Juni 27, 2008 9:15 am

    Ojo kawatir Pren
    Aku sekarang wis sembuh kok
    Wis gak tau ngamuk maneh
    dulu waktu SMP aku memang edan
    soale aku naksir konco sekelas tapi ditolak
    mengko sing dulu tak sir datang nggak ya
    aku jadi deg deg kan nih…..

  22. Ubay permalink
    Juni 27, 2008 11:01 pm

    Wahai semua teman2, sebelum menutup blog ini, tolong mampir ke blog pribadi punya Inti di alamat ini:

    http://intiep.wordpress.com

    Isinya bagus2 lho, aku sudah lihat.

  23. one's permalink
    Juli 10, 2008 10:12 am

    ubay kuwi bayu tho…nama lengkapnya baju ari wibowo tanggal lahirnya 22 januari 1971…
    waktu SMA kelas 3A12 lungguhe jejeranku (sok2)…
    iya apa iya ya…

  24. Intiep permalink
    Juli 10, 2008 12:23 pm

    Bu Dosen…nek wetone bayu ngerti opo ora? Selasa kliwon opo Rebo legi? hehehe… lha kok datane bayu lengkap banget.

  25. one's permalink
    Juli 14, 2008 1:40 pm

    sik mbak inti…tak mbukak primbon…
    yen mbak inti bintange taurus..lahire tanggal 24 april 1970…
    he.he…masih apal to aku…
    hayo siapa lagi mbak inti…
    kalau tunjung, 27 Desember 1972…

  26. tunjung permalink
    Juli 14, 2008 6:58 pm

    One’s…ojo2 kowe nyambi dadi asistene ki joko bodo yo? kok apal kabeh…
    kowe isih nyimpen buku kenangan sing isine nama, tgl lahir, penyanyi fav, kesan dan pesan dsb…trus ijol2an buku kon ngisi.

  27. tutik riyani permalink
    November 22, 2008 3:00 pm

    Ass. Wahai temen2 ku gimana, saya belum kebagian album dan CD nya, apa belum digandakan lagi. Aku selak nostalgia lagi. Jazzakalloh.\.
    wassalam.

Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s

%d blogger menyukai ini: